30 Mart 2013 Cumartesi

Yves Rocher 24 Saat Etkili Roll - On Deodorant

Herkese Merhaba

Bugün gene çok çok sevdiğim markalardan biri olan Yves Rocher'nin bir ürünü ile karşınızdayım :)



Hatırlarsanız bu ürünü aldığımdan şu yazımda bahsetmiştim . Ürünü yarıladığıma göre yorum vakti gelmiş demektir :) Ben bunu online olarak aldığım için alırken koklama fırsatım olmadı ama aldıktan sonra kokusuna aşık oldum diyebilirim :) O kadar fresh bir kokusu var ki .
Fresh demişken böyle nanemsi bir koku değil ,içerisinde lotus çiçeği olduğu için çiçeksi ve temiz bir kokusu var.


İçerisinde maalesef aliminyum var ama içeriğindeki maddelerin diğer deodorantlara göre çok çok daha az miktarda olduğunu söyleyebilirim . Üzerinde yazdığı gibi bende bir güne yakın etkisini gösteriyor . Bunu sürdüğüm günler 4 - 5 saat sonra ter kokusu oluşur mu acaba diye bir düşüncem olmuyor.

Ürün 50 ml 6 ay kullanım ömrü var ve fiyatı 9.90 TL

Ben bunu en sevdiğim rollonlardan biri olan rexona'dan bile daha çok sevdim :) Tek dezavantajı biraz çabuk bitiyor olması ve fiyatı .Fakat Yves Rocher sık sık indirim yaptığı için indirimde kolaylıkla bulabilirsiniz diye düşünüyorum . Hatta şu sıra %30 indirim varken ben de bir tane daha alacağım .

Hepinizi çok öpüyorum :)

6 yorum:

  1. Fiyatı da uygun alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hazır %30 indirim de varken uygun fiyata geliyor bende alacağım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan bugün M&s baktım oradada güzel kokulu rol-onlar vardı tavsiye ederim 50Ml 7Tl fiyatlarıda çok uygun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce hiç denemedim oranın vücut ütünlerini ama denemek istiyorum doğrusu beğenen çok kişi var :)

      Sil
  3. Benim de elimdekiler biter bitmez alacağım rollon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin kokusuna hastayım ben bunun başkalarını koklamadım ama özellikle bunu tavsiye ederim :)

      Sil