15 Mart 2013 Cuma

14 Mart Lush Blogger Etkinliği

Herkese merhaba :)

Dün akşam Lush'ın Nişantaşı Citys alışveriş  merkezinde düzenlemiş olduğu blogger etkinliğindeydik . Girer girmez o kadar güzel karşıladılar ki bizi bayıldım bütün çalışanlara desem yeridir :)  Bir önceki gece Audreyinsekerleri blogunun sahibi İrem ile konuşmuştuk, orada tanışma fırsatı bulduk çok keyifliydi .Buradan da söyleyeyim bir kez daha çok sevdim kendisini iyi ki tanışmışız ! :) 

Bütün Lush ürünlerini tanıma fırsatı buldum bu etkinlik sayesinde . Ve kafamda alınmayı bekleyen bir sürü ürün oluştu :) O kadar güzeller ki gerçekten insan yemek istiyor bazılarını !



 Ürünleri tanımaya benim çok zamandır merak ettiğim No Drought kuru şampuan ile başladık . Limon gibi bir kokusu var zaten içerisinde limon ve greyfurt özleri varmış ve aynı pudra gibi . Merak ettiğim için orada denedim ve gerçekten çok hoşuma gitti.


İkinci olarak benim gene çok merak ettiğim ürünlerden biri olan Fresh Farmacy'den bahsetmek istiyorum size .  Bu sabunun içerisinde sarı papatya, kalamin ve kadife çiçeği bulunuyor. Bunlar ne işe yarıyor derseniz yüzünüzü bu sabunla temizliyorsunuz (Köpüren bir sabunmuş ) ve içerisindeki bu özler sizin problemli cildinize büyük ölçüde iyi geliyormuş. Zaten bu problemli , sivilceli ciltlere önerilen bir sabun :) CoalFace ise daha karmadan normale dönük ve problemsiz ciltlere önerilen bir sabun çünkü içerisindeki kömür özleri aynı zamanda hafif peeling özelliği taşıyormuş.


Gene Lush'ın en meşhur ürünlerinden biri olan Dream Cream el ve vücut nemlendiricisini görüyorsunuz. Bu krem o kadar mucizevi ki sadece kuru değil sedefli ve egzamalı ciltlere de kullanılabiliyor İçerisinde yulaf sütü , gül suyu , zeytinyağı, kakao yağı , lavanta yağı ve benzoin bulunuyor. Bu da denenmesi gereken ürünler arasında :)


Lush'ın yeni çıkarmış olduğu ürünlerden biri olan Shine So Bright Saç ucu bakım kremi . Özellikle saçlarınızın uçları kırık ise içerisinde zeytinyağı, hindistan cevizi yağı, taze yumurta, portakal çiçeği ve greyfurt içeren bu yoğun yapılı krem size iyi gelecektir. 


İşte benim bayıldığım ürünlerden biri daha : Vanilla Dee- Lite .Bu da gene bir vücut nemlendiricisi ama kokusu gerçekten çok hoştu :)


Biraz da ayak bakımına gelelim :) O nasıl güzel bir renk öyle diyorum . Ba-yıl-dım ! Kendisinin adı Fair Trade Foot Lotion , içerisinde Nane olduğunu özellikle belirttiler çünkü bu sayede ayaklardaki kan dolaşımını hızlanırıyor ve yorgunluğun giderilmesine yardımcı oluyormuş . Zaten aynı naneli sakız gibi kokuyordu :)



 Lustre'de benim gönlümü çalanlar arasında ! İçerisinde minik altın ışıltıları olan bir vücut pudrası kendisi . Özellikle yaz aylarında inanılmaz güzel duracağına inanıyorum kollarda ve bacaklarda .


Son olarak birbirinden güzel makyaj malzemelerini deneme fırsatını bulduk . Bulduk diyorum çünkü rujlardan birini sürdüm ve kalıcılığına inanamadım ! Eve döndüğümde hala dudağımda pembelik vardı :) 



İlk olarak No Drought kuru Şampuanı alıp denemek istedim yorumlarım en kısa zamanda sizlerle olacak :)

Unutmadan , Lush'a bu güzel paketi için ve bizleri bu kadar güzel ağırladıkları için bir kez daha teşekkür ediyorum :) 


8 yorum:

  1. Biz tanıştık mı orda acaabaa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanışmadık o kalabalıkta karşılaşamamışızdır bir daha ki sefere tanışalım :)

      Sil
  2. çok teşekkür ederim ben de seni çok sevdim ve çok memnun oldum tanıştığıma.. çok da güzel yazmışsın ben daha resimleri bile düzenleyemedim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim senin yazını da sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
  3. no drought u tavsiye ediyorum kullanımı biraz zor ama çok bereketli ve başarılı bir ürün, biz de tanışamadık sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten senin tavsiyenle aldım bir videonda göstermiştin iyi ki de almışım bayılıyorum , umarım bir daha ki sefere tanışırız çok istiyorum seninle tanışmayı :)

      Sil
  4. lush'un etkinlikleri ne kadar renkli.ürünleri zaten şeker gibi:) bu etkinliklere herkes katılabilir mi?
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışanları da ürünleri gibi şekerler tam , mutlaka gidilmesi gereken bir yer lush insan kendini mutlu hissediyor orada :) Blogger olduktan sonra bir şartları yok mail atıp katılmak istediğinizi bildirmeniz yetiyor fakat etkinlik olmadığı zaman da gitseniz sizinle aynı şekilde ilgileneceklerine emin olabilirsiniz :)

      Sil