28 Mart 2013 Perşembe

Npw Canlandırıcı ve Besleyici Yüz Maskesi

Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere 8 Mart indiriminde Gratisten aldığım ürünlerden biri olan bu maskeden bahsedeceğim .


 

Ben böyle değişik değişik maskeleri denemeyi çok seviyorum :) Bunun da nar özlü olduğunu görünce denemek istedim.Ürün krem şeklinde , yüzünüzü temizledikten sonra bunu sürüp 15 dakika bekliyorsunuz .
Bu süre içerisinde yüzünüz kremin çoğunu emiyor . Daha sonra ıslak bir pamuk veya peçete yardımıyla maskeyi siliyorsunuz . Bundan sonra ise ılık suyla yüzünüzü yıkıyorsunuz.



Öncelikle kokusunu çok sevdiğimi söyleyebilirim, tatlı bir kokusu  var :) Bunun dışında yüzüme yoğun kıvamlı bir kremi bolca sürmüş gibi hissettim kendimi .Yüzümü yıkadıktan sonra cildimin nemlendiğini hissettim.Kuru cilde sahip olanların düzenli kullanımda memnun kalacağını düşündüğüm bir maske oldu bu sebeple kendisi.  Bunun dışında cildime canlı bir görünüm kazandırdı ve kesinlikle yağlandırma yapmadı . Özellikle kışın, ara ara alıp kullanacağımı düşünüyorum :) 

8 yorum:

  1. blogerlar cok sevıyo bu maskeyı almayan bı ben kaldıgıma gore hemen almalıyım demektır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denenmesi gereken maskelerden bence de dene ama ben karma ciltli olduğum için sürekli kullanamam gibi geliyor :/

      Sil
  2. Aynen bende seviyorum böyle tek tek maske alıpta denemeyi işine yaraması hoşuma gitti.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hele birde indirimde alınca tadından yenmiyor diyebilirim :)

      Sil
  3. Kuru cilt olarak ben dememeliyim kesinlikle o zaman :)
    Ağzına saglık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence dene bir kereliğine de olsa ama beğeneceğini düşünüyorum, teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Nisan alis verişimde atacağım sepetime tek kullanımlik maskeler benimde cok hoşuma gidiyor büyük boy alınca sıkılıyorum surekli aynı seyi kullanmaktan :)

      Sil
    3. aynı şekilde ya sürekli bir yeni ürün deneme isteği var içimde :D

      Sil