6 Mart 2013 Çarşamba

Günün Ojesi

Herkese Merhaba  :)

Bugün ki manikürümde abartısız , temiz duran kısaca elleri bakımlı gösteren bu iki ojeyi kullandım . Hani tırnaklarınız boş dursun istemezsiniz ama çok renkli bir oje de sürmek istemezsiniz ya heh işte o zamanların kurtarıcıları bunlar !



Aslında kahramanımız flormar 357 numara . İçerisinde o kadar hoş, minik belli belirsiz ışıltılar var ki ben bu ojeye hastayım arkadaş :)


Yapısı sulu denilebilecek kıvamda bu sebepten sürümü de çok kolay .Işıltıları ise mavi,yeşil ,mor renkte genellikle . Işığa göre değişiklik gösteriyor.Işıltılar o kadar minik ki çok uğraştım fotoğrafta daha iyi belli olsunlar diye ama bu kadar oldu :( 


                                 

Baz ojemiz ise Golden Rose 06 numara . Opak bir renk değil ama sizin de tırnaklarınızın uçlarının beyazlıkları benim gibi belirginse french manikür yapılmış havası veriyor. O yüzden çok severek kullanıyorum , zaten gördüğünüz gibi yarısını kullanmışım :)


 Ne zaman bu ikiliyi kullansam mutlaka bir soran oluyor . Siz ne dersiniz uymuşlar mı birbirlerine ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder