8 Mart 2013 Cuma

The Balm Balm Shelter

Herkese Merhaba , Nasılsınız ? Umarım her şey yolundadır sizin için :)

Bugün fark ettim ki ben severek kullandığım The Balm Shelter'ın yazısını yazmamışım . Çok yazıldı , çok seviliyor bildiğiniz gibi . Ben de o kervana katıldım uzun bir süre önce :)


   


İlk olarak şunu söyleyeyim bundan başka Renkli nemlendirici denemedim .
İlk denediğim buydu ve çok sevdim kendisini bu yüzden başka bir tane denemeyi düşünmedim . 

Ürün 64 ml ve kullanım ömrü 24 ay

Ben fondöten kullanmayı çok seven biri değilim. Özel günler dışında renkli nemlendirici kullanmayı tercih ediyorum . Zaten kapatılacak kusurlar varsa onları da kapatıcıyla kapatıyorum :) Kremin yapısına gelirsem fondöten gibi ama kapatıcı özelliği çok az. Cildinizdeki renk dengesizliklerini eşitliyor. Onun dışında çok güzel nemlendiriyor. Yağlandırma konusuna gelecek olursak ben üzerine pudra geçiyorum yoksa bir kaç saat sonra T bölgesinde yağlandırma yapabilir. Ama bu çok rahatsız edici boyutta olmaz.  Bunlardan başka bb kremin içinde SPF 18 olması onun için büyük bir artı , tabii fotoğraf çektirmeyecekseniz :)





Bendeki rengi light ve ürünün fiyatı 40 TL
Fotoğraflarda da gördüğünüz gibi cildi bütünleştirme konusunda mükemmel bence. Aslında söylenecek çok da söz yok bayılarak kullanıyorum , hatta indirim zamanında yedeklemeyi düşünüyorum :) 

Bu arada değerimizin bir gün değil her gün olacağı ve olması gerektiği bir gün bugün . Hepinizin Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun . Kadının yeri çok daha fazla olmalı bu ülkede. Umarım o günler de gelir yakın zamanda..

Not : Ben gratise gidiyorum gelen var mı ? :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder