2 Mart 2013 Cumartesi

Deotak DeodorantCream

Herkese Merhaba :)

Bir aralar bu krem deodorantlara takmış durumdaydım işte o sıralar almıştım bunu :) Araştırırken gördüm ki kullanan ve çok memun olan kişi sayısı yadsınamayacak kadar çokmuş . 
İçerik olarak diğer deodorantlara oranla içerisinde daha az kimyasal var .
Ayrıca paraben içermiyor bu onun için büyük bir artı :)




Koku olarak bir çok çeşidi var ben Fresh-Mentol olanını tercih etmiştim .Yapısı ise aynen el kremi gibi ve beyaz renkli . Fındık büyüklüğünde sürmeniz yeterli oluyor. Sürdükten sonra cilt deodorantı hemen emiyor ve bu sayede giysilerinizde herhangi bir iz bırakmıyor. 

Ürün 35 ml ve fiyatı 8.64 TL kullanım ömrü ise 24 ay.

Bir haftaya kadar etkili olduğu yazıyor üzerinde. Fakat ben koku önleme gibi bir etkisini göremedim :( Hatta kullandıktan bir süre sonra değişik tarif edemeyeceğim bir koku çıkıyordu ortaya . Bu çeşidinde mi öyle yoksa hepsinde mi öyle bilemiyorum ama ben memnun kalmadım . Bir daha denemeyeceğim bir ürün oldu kendisi .

6 yorum:

  1. bunun kokusuz olanı var kırmızı ambalajlı. ben de ondan kullanıyorum, ama çok az sürüyorum. etkisi de 4 gün anca gidiyor. roll-on lara göre daha pratik buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye farklılık gösterebiliyor demekki. Zaten çoğu kişinin çok sevdiği bir ürün . Belki de sadece mentollüsü böyledir denemek lazım :(

      Sil
    2. Daha önce hiç kullanmadım ama ben de evde 2 tane deneme paketi buldum yeni. Henüz denemedim ama, denemesem mi? :(

      Sil
    3. bir dene bence çünkü memnun kalan çok bende mi problem var acaba diye düşünmeye başladım :D

      Sil
  2. Parası Çokmuş gratisdeki kullan atlar bile 1 tl .S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet boyutuna göre biraz pahalı bir ürün :(

      Sil