4 Mart 2013 Pazartesi

Eczanemizde.com Alışverişim ile Sivilce Mücadeleme Başlangıç

Herkese Merhaba :)

 Son zamanlarda Yüzümde adeta bir sivilce , siyah nokta patlaması yaşıyorum . Kaldı ki ben bu zamana kadar hiç böyle bir durumla karşılaşmamıştım . Tabii hemen bir çözüm arayışına girdim . Bir çok markanın sivilce karşıtı kremlerini araştırdım fakat
bana en uygun gelen etkinliği kanıtlanmış olan La Roche Posay'in Effaclar Duo kremi oldu . 

Ürünlerin Fiyatlarını Görseli Büyülterek Daha İyi Görebilirsiniz :)
Almaya karar verdikten sonra dedim ki her zaman ki gibi eczanemizde.com'dan söyleyeyim. Girdim siteye baktım %10 indirimi de var hemen sepete attım :) Yanında da uzun zamandır denemek istediğim Avene Termal suyu aldım . 

Effaclar Duo stokta yokmuş bir kaç gün onu bekledim . Yaklaşık 1 haftada ürünlerim elime geldi :( Kargo her zaman ki gibi çok hızlıydı . Fakat eskiden ürünleri kutulayıp gönderirlerdi bu sefer sadece kargo poşetinde göndermişler , tester istediğim halde koymamışlar bana biraz özensiz geldi açıkçası :( Ürünümün stokta olmadığı da bana 3 gün sonra bildirildi ama bu benim için problem olmadı. 

Zaten şu sıralar online alışveriş bana düşman oldu ne alsam geç geliyor :( Neyse Efendim böylelikle sivilce mücadeleme başlamış oldum :) Bir alışverişin daha sonuna geldik böylece bakalım sonuçları paylaşacağım :)

2 yorum:

  1. İnşallah memnun kalırsın, yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım sivilceler bir çıkmaya başladılar mı dur durak bilmiyorlar :( Bakalım bir müddet kullanayım yazıcam :)

      Sil