5 Mart 2013 Salı

Yves Rocher Lip Balm

Herkese Merhaba :)

Gördüğünüz gibi bir lip balm yazısıyla daha karşınızdayım . Ne olacak benim bu lip balm aşkım :P


Ürün 5 g. ve satış fiyatı 10.90 TL

Bu lip balmı Yves Rocher'den indirim zamanında almıştım . Hala satışta bulabilirsiniz. Ben çilekli olanını tercih ettim ,
pamuk şeker gibi çok hoş bir tadı var fakat herhangi bir kokusu yok .

 Yapı olarak hafif yapılı bir lip balm .Çok az bir pembelik katıyor dudağa varla yok arası. Geceleri yatmadan sürüyorum ve memnunum :) Hatta yarıladım bile.
 Ürünün kullanım süresi 12 ay , içeriğine bakarsak bence çok bile zaman vermişler :)
İçeriğe bakmak isterseniz fotoğrafın üzerine tıklayıp görseli büyütebilirsiniz.
Bittikten sonra tekrar alabileceğim memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi , Yves Rocher ürünlerini seviyorum ben :)

Bu arada twitter'da beni Pembedudaklar olarak takip edebilirsiniz böylece postlardan daha kolay haberdar olmuş olursunuz :)

6 yorum:

  1. Lip balmın rengi ne kadar güzelmiş öyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dışardan görünüşü çok hoş bende bayılıyorum rengine bir de çok doğal duruyor :)

      Sil
  2. ON milyonada lip balm alınırmıki ben kıyamazdım sanırım parama :D
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani birazcık yüksek tabii fiyatı ama Yves Rocher sık sık indirim yapıyor %50 indirimde alınabilir :)

      Sil
    2. sık sık yapuyorsa 8 marttada olur bakıcam oraya bu lip ballm için canım çekti almayı :Dbukdr ıyıyse alırım

      Sil
    3. Hafif yapıda , yapış yapış yapmıyor dudaklarımı rujların altına da kullanabiliyorum bir de çok bereketli kullan kullan bitmiyor :)

      Sil