13 Mart 2013 Çarşamba

Flormar Aloe Vera Özlü El ve Vücut Kremi

Herkese Merhaba ,Nasılsınız ? Umarım İyisinizdir :)   

El kremi dendi mi bende akan sular duruyor . Neden bilmiyorum el kremlerine karşı aşırı bir ilgim var .Ama koleksiyon şeklinde değil tabi ki ,aldıkça kullanıp bitiriyorum . İşte bu krem de onlardan biri :) 

Ürün 150 ml ve fiyatı 5.75 TL
                                               

Aslında ben bu kremi almayacaktım fakat annem alalım deyince hayır diyemedim tabii ki :)Bende ki aloe vera özlü olanı ama bir sürü çeşidi vardı. Yapısı sulu sayılabilecek derecede akışkan, sürdüğüm zaman cildimden kayıyor . İlk sürdüğümde ellerim hiç nemlenmemiş gibi hissediyorum ama bir kaç dakika sonra ilginç bir şekilde sanki koyu kıvamlı bir krem sürmüşüm gibi nemli oluyor ellerim . Halen çözemedim bu olayı .

Kremin içeriğine fotoğrafı büyüterek bakabilirsiniz

Kokusuna gelirsek evet bir Aloe Vera kokusu var ama bana biraz ağır geldi . Tabii ki rahatsız edecek derecede değil. Sadece daha hafif olabilirmiş :) Kullanım ömrü 12 ay , ki bu süre içinde rahatça biter çünkü dediğim gibi çok akışkan bir krem.

Annem sayesinde almış oldum en çok da o kullandı bu kremi . Aslında kötü bir krem değil ama ben daha koyu kıvamlı kremleri seviyorum galiba . Bir daha alır mıyım derseniz , başka bir çeşidini alabilirim çünkü el kremi olarak olmasa da vücut kremi olarak beğendim.


3 yorum:

  1. Benimde ellerim felaket kuru her çeşit el kremi var evde aynı senin gibi bende cok alıyorum ama bir turku adam akili elimi duzeltecek el kremi bulamadım bir tek the body shop kenevirli el kremi düzeltti oda felaket kokuyor artık bende body butter sürüyorum ellerime onlar daha iyi geliyor en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koku konusunda bende çok hassasım kokusu rahatsız etti mi hayatta kullanamam bende en çok arko gliserinli el kreminden ve nivea argan yağlı el kreminden memnunum bir dene derim :)

      Sil
    2. Tmm canım hemen yazdım listeme :)

      Sil