14 Mart 2013 Perşembe

Golden Rose Perfect Shine Lipstick No:225

Herkese Merhaba , Nasılsınız ? Umarım keyfiniz yerindedir :)


Gene bir rujla karşınızdayım ! Aslında bu ruju uzun zaman önce almıştım ama bir kenara atıp unutmuşum . Halbuki unutulmayı hak etmiyor kendisi :) Yapı olarak çok sevdiğim bir ruj çünkü. Tam anlamıyla nemlendirici , yumuşak yapıya sahip bir ruj.


Uygulandığında tam olarak veriyor rengini. Çok bir miktar kokusu var ama ben çok seviyorum kokusunu . Kalıcılık olarak orta düzeyde diyebilirim , ben yemek yiyene kadar kalıyor :) Dudağımda tek kat olarak uygulanmış hali var fotoğrafta, tam anlamıyla gözükmüş rengi . Hoş bir şeftali rengi diyebilirim . 

Ürün 4.2 gr ve 9-10 TL gibi bir fiyatı var.
 Severek kullandığım bir ruj kendisi tavsiye edebilirim :)


2 yorum:

  1. Bende de var bu rujdan =) Bir ara takmıştım golden rose rujlara almıştım bir çoğunu :D Güzel bir renk gerçekten yapısı da güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı bende taktığım dönemde almıştım ama halen bir kaç rengini daha almayı düşünüyorum :)

      Sil