9 Mart 2013 Cumartesi

Gratis Ganimetlerim

Evet efendiiim buyurun karşınızda Gratis ganimetlerim :) Bu çılgınlığa katılmayan kaldı mı bilmiyorum ama herkes ufak tefek de olsa bir şeyler aldı galiba .

Dün sabah saat 10 da Acıbadem Gratisteydim . Zaten instagrama da koydum fotoğrafı :) Avm'lerdeki Gratislere göre daha boştu diyebilirim . Ama içeride olan herkeste bir telaş bir oraya bakıyoruz bir buraya :D 




Ben genel olarak ihtiyacım olan şeyleri almaya çalıştım . Özellikle Diadermine'in kapatıcısını aldığım için çok mutluyum :) Alırken çok tereddütte kaldım çünkü üzerinde rengi yazmıyor. Ama neyseki korktuğum gibi olmadı uydu rengi cildime. 

Gratisin Jojoba maskelerini çok merak ediyordum onlardan da aldım bir kaç tane. 
The Balm standında hiç bir şey yoktu alamadım ondan :( 

Bir de gördüğünüz Kotex günlük pedler 30 tl üzeri alışverişte 1 tl'ye geliyordu onları da öylece aldım .

Diğerleri dediğim gibi ihtiyacım olan şeylerdi :) Bu arada sizleri de unutmadım yakında bir çekiliş geliyor ama önce almam gereken bir kaç şey daha var :)

Siz neler aldınız bu indirimden ? 

14 yorum:

  1. Gule gule kullan canım aldıklarını
    Bende gittiğimde the balm kalmamıştı gerçi tereddütlerim vardı alıp almamak adına hayırlısı buymuş dedim :)
    Bee beauty posion serisinden bi pembe olanı denemmistim tatlı portakaldi sanırım hatırlayamadim önüm dus jeli ve losyonunu aldım
    cheescake li losyonu yedekledim
    Çanta boy kucuk kutuda olan el kreminden aldım gerisi
    Kampanya dışı promosyonlu ürünler aldım cok yararlanmadım napalim saglık olsun bugün bakicam tekrardan belki senin aldığın maskelerden alabilirim merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) The balm benim çok sevdiğim bir marka özellikle far kullanmayı seviyorsan paletleri süper ama indirimlerde bulması zor oluyor :/
      Maskeleri ben de çok merak ediyorum hem yüz için olanları hem de saç için olanları bakalım nasıl çıkacak . Bir de benrinin koyu renk ojeler için olan asetonu varmış ona çok iyi diyorlar ama ben asetonsuz oje çıkarıcı kullandığım için almadım :)

      Sende güle güle kullan aldıklarını ve alacaklarını :)

      Sil
    2. Tekrar gittim gratise :) doa kozmetigin indirimden fazlaca sabun alınca yüz makalesi almadım el ayak maskelerini denemek icin aldım bakalım yorumlarım yakın zamanda :)

      Sil
    3. Bende doa kozmetikten bir kaç bir şey alacaktım ama yetişemedim :( Sen memnun kalırsan ben de alayım o maskelerden çok merak ediyorum :)

      Sil
    4. Canım doa kozmetikte %20 indirim var üyelerine bu günlerde ben yine bsyler aldım dayanamadım
      Üye olduktan sonra size İzel fiyat diye çıkıyor bak bakalım alacakların varsa indirimden faydalan yoksa anneler gunünde indirim yapacaklarmis onu beklersin kuzum

      Sil
    5. aaa süper bakayım bir ihtiyacım olan acil bir şey varsa alırım yoksa anneler gününü beklerim çok teşekkür ederim canım benim söylediğin içiiin :)

      Sil
  2. Ben yakalayamadım o indirimi maalesef, ama şuan acayip alışveriş yapmak istedim postunu görünce! :)
    Maskeleri kullanınca yorumlarını yazarsan güzel olur :)
    Gonca
    http://goncakaya.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala devam ediyor eğer bulunduğun şehirde gratis varsa bakabilirsin :)En kısa zamanda kullanıp yorumlayacağım :)

      Sil
  3. Güle güle kullan aldıklarını çok güzel şeyler almışsın.Kullandıktan sonraki yorumlarını da bekliyorum :)
    Bana da beklerim :)
    http://makyajesyalarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kullandıktan sonra en kısa zamanda yorumlayacağım :)Seve seve gelirim :)

      Sil
  4. aldıklarını güle güle kullan canım. bende dün ancak birşeyler alabildim. takipçinim canım banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım hepimiz güzel günlerde kullanalım aldıklarımızı :)

      Sil
  5. jojoba maskelerini merak ettim doğrusu nasıl acaba, ben jojoba özlü dudak balmı kullanmıştım iyi bir nemlendirici olmuştu gerçekten. ben gratisten yakın zaman önce benrinin yasemin kokulu yeşil renkli küre şeklinde sıvı sabununu almıştım 4.90 tl filandı galiba ama ne yasemin kokması nerdeyse kokusu bile yoktu yasemin kokusu sevdiğim için almıştım sırf, aldığım saç fırçası fena çıkmadı, indirimde dedikleri ped kutularını aldıktan sonra rossmanda çok daha ucuza görünce sinir olmuştum. Siz güle güle kullanın aldıklarınızı. bana da buyurun:)
    http://seriouslily.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)Bende çok merak ediyordum bakalım deneyeceğim en kısa zamanda . O sabunlardan bende alacaktım iyi ki de almamışım :/

      Sil