21 Mart 2013 Perşembe

Günün Ojesi Flormar No: 427

Herkese Merhaba :) 




 Bugün ki manikürümde böyle pastel tonlardan bir renk kullanmak istedim . Değişik renkler sürmek istediğim zaman tercih ettiğim ojelerden biri Flormar 427 numara .



Vizon mu desem , Füme mi desem , Mor mu desem bilemedim . En iyisi hepsinin arasında bir renk diyeyim ben :) Ama tırnaktaki duruşuna gerçekten bayılıyorum . Ne zaman bu ojeyi sürsem çıkarmak istemiyorum diyebilirim :) Tam havalar kışla ilkbahar arasındayken sürülebilecek en güzel renklerden bir tanesi ilan ediyorum kendisini ! :)


Yapısı klasik Flormar ojeler gibi akışkan , iki katta tam olarak rengini veriyor ve bende 3 güne kadar dayanıyor . ( bende şaşırdım evet ! dedimya çıkarmak istemiyorum ben bu ojeyi :) ) Herkeste bulunması gereken ara renklerden biri bu oje mutlaka deneyin derim .

4 yorum:

  1. Bende de var bu renk ve gerçekten çok şık duruyor tırnaklarda. Ojenin klas bir havası var :)

    YanıtlaSil
  2. Soğuk havalarda kahve tonlarına bayılan biri olarak çok severek kullanıyorum bu rengi çok şık duruyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem elleri çok bakımlı gösteriyor hem çok güzel duruyor ben sürünce bakmaya doyamıyorum :)

      Sil