20 Mart 2013 Çarşamba

Flormar Oje Kurutucu Sprey

Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere bana oje sürmeyi sevdiren Flormar'ın bu oje kurutucu spreyinden bahsedeceğim . Ben oje sürdükten sonra ojelerin kurumasını hiç bekleyemeyenlerdenim . İlla ki ellerimi bir yerlere çarparım . Ama bu spreyle tanıştıktan sonra bu durum değişti :)



Spreyin görevi adından da anlayacağınız üzere ojenin çabuk kurumasını sağlamak . Ojenizi sürdükten 1 dakika sonra yaklaşık 30 cm uzaktan tırnaklarınıza bu spreyi sıkıyorsunuz . 1 dakika beklemezseniz hiçbir işe yaramıyor o yüzden bunu özellikle belirtmek istedim . Sıktığınız anda tırnaklarınızda bir soğuma hissediyorsunuz . Muhtemelen ojeyi dondurarak kurutuyor . Aynı zamanda hoş bir limon kokusu çıkıyor ortaya , kokusunun hoş olması da artı bir özellik :) Bunu sıktıktan sonra bir 5 dakika daha bekliyorsunuz ve ta  tamm ojeleriniz kurudu bile !

Ürün 400 ml ve Fiyatı 9 TL
 Ürünün 150 ml ve 400 ml olmak üzere iki boyu bulunuyor ama büyük olanı fiyat açısından çok daha avantajlı alacaksanız onu alın derim ben öyle yapıyorum .

Bundan kaç tane bitirdim bilmiyorum artık ama mutlaka deneyin derim :)

9 yorum:

  1. Bende de var memnunum. Bir dahaki sefere golden rose'un kurutucusunu deneyeceğimm. Satış görevlisi çok övmüştü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim onu bir dahaki sefere bende onu deneyeyim bakalım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan,almayı düşünüyorum ama şuan kalyonun işe yaramayan oje kurutucu spreyi var elimde:/Almaz olaydım ama oldu bikere,bunu metheden çok var yararlı bir bilgilendirme olmuş teşekkürler.
    Sevgiler banada bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyonunkini hiç denemedim bir tek bunu denedim çok memnun olduğum içim de hiç değiştirmedim , tabii ki hemen geliyorum :)

      Sil
    2. Teşekkürler(:Kalyonunkinin nemlendirme özelliği bile yok malesef yorumlardan yola çıkarak almıştım pişmanım:/Birde rossma'nın oje kurutucusu varmış oda methediliyor aklında olsun(=

      Sil
    3. Deneyeceğim oje kurutucular çoğaldı desene ilk olarak golden rose sonra rossmanınkini deneyeyim o zaman :)

      Sil
  3. ne yazık ki kat kat oje sürmek gerektiğinde bu kurutucu hiç bir işe yaramıyor. Tek kat ya da iki kat sürülmüş ojeler için faydalı olabilir sadece. o da mükemmel değil bence.

    essence quick dry nail drop, bir iki damlayla çok daha hızlı kurutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her katı sürdüğümde bir dakika bekledikten sonra bu spreyi uyguluyorum ama hiç öyle bir durumla karşılaşmadım :/ Belki üst üste uygulanmış ojede işe yaramıyordur.. Essence'in tüm ürünleri muhteşem zaten :)

      Sil
  4. Sıktıktan sonra 5 dk bekleyince mı kuruyor canım

    YanıtlaSil