11 Mart 2013 Pazartesi

Günün Ojesi Pastel No: 38

Öncelikle herkese merhaba :)

Pastel ojeleri ben gerçekten çok seviyorum. Yapıları olsun , fırçaları olsun tam bana göre. Bir de renk seçenekleri gerçekten çok fazla .

Bugün kullandığım renk çok farklı olmasa da ben her zaman siyah ojenin tırnaktaki duruşuna bayılıyorum . Hele bir de siyah kombinlerle kullandınız mı daha ne olsun :)



Ben siyah ojeyi kısa tırnakta sevmeyenlerdenim . Bu yüzden tırnaklarım orta uzunlukta :)



Ojenin yapısına gelecek olursak bu da tüm pastel ojeler gibi çok güzel . Kıvamı biraz yoğun bu sayede iki katta muhteşem duruş sağlıyor. turnaklarımdaki de iki kat sürülmüş hali :) Kalıcılığına gelirsek üzerine top coat sürmeden 1 gün dayanıyor bana fotoğrafta da gördüğünüz gibi . Zaten koyu renklerin uçlarının soyulması çok daha kolay oluyor maalesef :(


Siz de benim gibi siyah ojeyi aksesuarı çok kullandığınızda sadelik için sürenlerden misiniz? yoksa siyah oje ön planda olmalı aksesuara ne gerek var diyenlerden misiniz? :)

2 yorum:

  1. blogu kardelen blogdan bulup takibe aldım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de blogunuzu keşfetmiş oldum sayenizde :)

      Sil