29 Mart 2013 Cuma

Topuklu Ayakkabıyla Yürüme Sorunsalı

Herkese Merhaba Kızlar ;

Bugün sizlere bahsedeceğim konu birçoğumuzun problemidir ya da mutlaka olmuştur .Hepimizin de bildiği gibi topuklu ayakkabı giymek bizim için aşktır . O görüntüsü bile yeter insanı kendine aşık etmeye değil mi ama ? :) Gel gelelim ayakkabıyı giymek , onlarla yürümek çok zor iştir ,özellikle topukları yüksekse ! 




Giyerken büyük bir istekle giyeriz fakat aradan bir kaç saat geçtikten sonra eziyet olmaya başlar o bize.
Ayak ağrısı mı dersiniz , yürüme zorluğumu dersiniz hatta benim bazı zamanlarda sırf topuklu ayakkabı giydiğim için yürümek istememişliğim , oturduğum yerde kalmışlığım bile olmuştur :) (aman aramızda kalsın bu :) )

Bunu tamamen geçirmemiz mümkün olmasa da yapabileceğimiz bazı şeyler var , bakalım neymiş bunlar : 


  • İlk olarak topuklu ayakkabı giymeye alışık değilseniz mümkünse az topuklu ya da dolgu topuklu ayakkabılarla işe başlayın . Bu size motivasyon ve büyük ölçüde kolaylık sağlayacaktır.
  • İkinci olarak yüksek topuklu ayakkabı giymeye başlayan çoğu insanın yaptığı hatalaran biri dizlerini kırarak yürümektir. Asla ama asla yürürken dizlerinizi kırmayın . Bacaklarınız dümdüz olacak şekilde adımınızı atın.
  • Adımınızı atarken önce parmak uçlarınız değil topuklarınız yere bassın.Bu dengeyi sağlamanız açısından çok önemli bir ayrıntıdır .
  • Adımınızı öne atarken tamamen paralel değil biraz çarpaz atmaya özen gösterin .
  • Eğer yüksek topuklu ayakkabı alacaksanız platformu olmasına dikkat edin . 
  • Adımlarınızın küçük olmasına dikkat edin , büyük adımlar atarsanız dengeniz çabuk bozulur .
  • En önemlisi pes etmeyin , zamanla mutlaka alışacaksınız ! :)
                                 Hepinizi çok öpüyorum :)

8 yorum:

  1. eskiden çok giyerdim de şimdi öyle alıştım ki dolgu topuklara ne yapıcam bilmem bir sürü de topuklu ayakkabım var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en rahatı dolgu topuklar bende çok seviyorum hem görüntüleri de güzel oluyor :)

      Sil
  2. Benimde en büyük sorunum topuklu ayakkabı giyemiyorum yürüyemiyorum ayaklarım ağrıyor topukları yamuluyor hep
    Dolgu topukta bana anne işi gibi geliyor onuda alamıyorum
    Sanırım düğünümde bile spor ayakkabısı giyeceğim bu gidişle
    Allah'tan babetler çıktıda topuklu ayakkabı yerine onları giyiyorum süslü püslü olunca babet kapatıyor o açığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa neden dolgu topuk öyle geliyor ki sana :/ aynen babetlerde olmasa ne yaparız bilmiyorum :)

      Sil
    2. Dolgu topuğa alışamadım sanırım kot fln topuğu kapatırsa guzel oluyor bence ama tayt altına fln ben kendimde beğenmiyorum :(

      Sil
    3. Taytla bende giymiyorum o konuda haklısın :/ ancak kotla veya etekle güzel oluyor bence, modeline göre de değişiyor tabii :)

      Sil
  3. dolgu topuklu ayakkabıları çok seviyorum çok rahatlar ama kalem topuklarda çok şık ve narin bir görüntü veriyor=) bu yorumuda en son ne zaman 3 cm den yüksek topuklu ayakkabı giydiğini bilmeyen birinin yazmasıda çok hoş oldu=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh olsun sık sık giymesende gerçekten görüntüleri öyle keşke rahatlıkları da öyle olsa :/

      Sil