26 Mart 2013 Salı

Flormar Oje Çıkarıcı

Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere gene kullanıp çok sevdiğim ürünlerden birini tanıtacağım .Aslında bu ürünün seveni de çok sevmeyeni de ama ben çok çok severek kullanıyorum .

                                 
 Ben bu ürünün oje çıkarmasını gerçekten çok seviyorum, açık renk , koyu renk , simli , simsiz hiç fark etmiyor ne sürdüğünüz , kolayca çıkarıyor. Koku konusunda çok hassasımdır buna rağmen bu yeşil olanının kokusu da beni rahatsız etmiyor ama diğerlerini bilemiyorum :)

Ürün 125 ml 12 ay kullanım ömrü var ve  Fiyatı 3.5 TL civarı
Ayrıca içerisinde omega yağı ve multivitamin bulunuyor bu da tırnaklarınızın kuvvetlenmesine yardımcı oluyor .Vaat ettiklerini yerine getiriyor mu derseniz uzun süreli kullanımda bence getiriyor , zaten benim en önemli beklentim tırnaklarımı sarartmaması bunu kesinlikle başarıyla yerine getiriyor :)

Kokusunu sever misiniz yoksa sizi rahatsız eder mi bilinmez ama şans verilmesi gereken bir ürün bence , siz ne düşünüyorsunuz ? :)

6 yorum:

  1. Beni yanlış anlama ama bu oje çıkarıcı asetonsuz değil.Kutusunun arka kısmının fotoğrafında ingredients yazan bölümün en başında "Acetone" ifadesi yer alıyor.Eğer bileşeninde aseton varsa nasıl asetonsuz oje çıkarıcı olabilir ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarın için teşekkür ederim yazının içeriğini değiştirdim , o kadar çok kullandım ki bu üründen ne zamandan beri bana asetonlu olanını veriyorlar onu anlamaya çalışıyorum şuan çünkü ilk 3 kutunun üzerinde asetonsuz yazdığından eminim :/ Ama buna rağmen çok severek kullanıyorum :)

      Sil
    2. Asetonsuz olanını bende aradım ama bulamadım :(

      Sil
    3. belki de üretimden kaldırmışlardır ama kaldırmasınlar ya çok seviyordum ben onu :/ Bakalım elimdeki bitsin ben de gidip bir bakacağım asetonsuz olanına..

      Sil
  2. flormar oje çıkarıcıların performansı gayet güzel simli oje konusunda emin değilim denemedim ama geri kalanları güzel çıkarıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her aseton gibi buda simli ojeleri anında çıkarmıyor ama kolay çıkardığını söyleyebilirim :)

      Sil