27 Mart 2013 Çarşamba

Günün Ojesi Essence No : 113

Herkese Merhaba :)

Bugün neredeyse hepimizin sevdiği bir renk olan , tırnağa sürüldüğünde çok çok güzel duran kırmızıyla karşınızdayım :) Kırmızının o kadar çok tonu var ki ben kırmızı oje sürmeden önce onların bile aralarında biraz düşünerek karar verebiliyorum .Ama aralarında en çok sevdiğim essence'in bu kırmızısı .


    

       

Nedenini soracak olursanız : Yukarıda iki fotoğrafta da aynı oje var, fakat biri bordoya dönük bir kırmızı olarak görünüyorken diğeri normal gayet açık renk bir kırmızı olarak görünüyor . Evet her oje ışığa göre renk değiştirir ama bu oje gece ve gündüz resmen farklı oje sürmüşsünüz gibi oluyor :) Bu da bence çok güzel bir özellik . İlk sürdüğüm zaman çok şaşırmıştım bu durumu görünce :)


Yapısı olarak ise ben özellikle essence ojelerin tek katta tırnağı tam olarak kapatmalarını ve çabuk kurumalarını çok seviyorum .Fırçaları ise aynı rimmel london ojeler gibi daha genişçe. Böylece ojeyi çok daha kolay sürmüş oluyorum .Kalıcılıkları da normal derecede diyebilirim .




Ojenin numarası 113 ve adı Do You Speak Love? Yanlış hatırlamıyorsam Gratislerde ve Rossmannlarda 2.50 tl civarında satılıyor . Eğer kırmızı oje seviyorsanız mutlaka deneyin bu ojeyi derim :)

8 yorum:

  1. bu rengi bende severek kullanıyorum.essence'in fiyatları ürün kalitelerine göre bence çok başarılı.özellikle ojelerine bayılıyorum.kaç tane aldım sayısını unuttum.birde dediğin gibi bu kadar iyi fırça tutuşu olan oje ben görmedim:)
    bende bloğuma beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir renk bu en sevdiğim kırmızılardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum ne zaman kırmızı renk oje sürmek istesem elim buna gidiyor :)

      Sil
  3. Bu markayı daha hiç kullanmak nasip olmadı sanırım ben de en kısa zamanda denemeliyim. Benim için ojede en önemli şey kalıcılık sorunu şahsen, daha okul yolunu tamamlamadan bi'bakarım geceden sürdüğüm ojenin (-en çok kırmızılarda) ucu gitmiş :)

    O değil de ojenin renginde bi'ruj alasım geldi, ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemediysen mutlaka dene essence ürünlerini :) Aynı sorun bende de var top coat uygulayınca bir süre daha fazla dayanıyor ama ben gene de 1 günden fazla tutmuyorum tırnaklarımda ojeyi :/ Eğer böyle bir renk arıyorsan maybelline colorsensational 440'a mutlaka bak derim :)

      Sil
  4. Çok güzelmiş rengi canım, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil