18 Mart 2013 Pazartesi

Yves Rocher Hydra Specific Nemlendirici Tonik


 Herkese Merhaba yine bir Yves Rocher ürünü ile karşınızdayım :)


Bu tonik Yves Rocher 'nin nemlendirici serisine ait bir tonik , içerisinde akçaağaç özleri var bu sayede cildi nemlendirirken yatıştırıyor.
Uzunca bir süredir kullanıyorum herhangi kötü bir etkisini görmedim . Kullandığım süre içerisinde evet cildimi gerip kurutmadı nemlendirdi.Cilt bakımımdan sonra bununla yüzümü ekstra olarak temizlemiş oluyorum .Zaten toniklerden mucizevi etki bekleyen bir insan değilim . Yazında buzdolabında saklayıp cildinize sıktığınızda ferahlatıcı bir etkisi oluyor :)

Ürün 150 ml ve 21 TL gibi bir fiyatı var yanlış hatırlamıyorsam
Gördüğünüz gibi ürünün spreyli bir başlığı var bu da kullanım açısından çok büyük kolaylık sağlıyor. İçerisinde alkol olmadığına dair herhangi bir bilgi yok . Nivea kremleri gibi kokuyor bana göre ama rahatsız olmadım :) 6 ay kullanım ömrü var . Özellikle yazın bayıla bayıla kullandığım bir ürün :)

Fakat son gittiğimde bu ürünü göremedim satıştan mı kaldırmışlar yoksa ambalajı mı değişmiş bilmiyorum :(

6 yorum:

  1. gerçekten özellikle yazın güzel kullanılacak bir ürünmüş.. ama gördüğümü hiç hatırlamıyorum böyle bir şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhtemelen satıştan kalktı ama bence kalkmamalıydı neden kalktı çok merak ediyorum :/

      Sil
  2. ben emin olmamakla beraber bugün kadıköy şubesinde gördüm diye hatırlıyorum. bunun gibi şişeli çok ürün vardı. yenilenmişler sanırım. uğrama şansın varsa bir bak derim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğin gibidir teşekkür ederim söylediğin için uğradığımda bir bakarım eğer öyleyse süper bizim için :)

      Sil
  3. Ben de yves rocherin başka bir toniğini kullandım ama kapağından memnun kalmadım. Pompası yoktu resmen su şişesi gibi bir şey. Dün dalgınlığıma geldi şişenin yarısı döküldü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu o açıdan çok iyi fısfıs şeklinde toniklerin kullanımı daha kolay oluyor , o toniğide böyle bir şişeye boşaltabilirsin belki daha kolay olur o zaman kullanımı :)

      Sil