1 Mart 2013 Cuma

Essence Twilight Koleksiyonu Glitter Eyeliner


Herkese Merhaba :) Bugün ki konuğumuz Essence Twilight koleksiyonuna ait olan bu ışıltılı eyeliner .



O kadar güzel ışıltıları var ki bayılıyorum o ışıltılara. Zaten ışıltılı eyeliner'ları çok seviyorum .Bir de rengi mor oldu mu daha ne olsun :) Tek eksi yanı yapısı maalesef.





Ben bu eyeliner'ı almadan önce daha koyu kıvamlı bir yapıya sahip olduğunu sanıyordum .Fakat aldığım gratiste tester'ı bulunmadığı için denemeden aldım . Yapısı jel gibi şeffaf ,içerisinde simler var.  O yüzden tek başına uygulandığında pek bir işe yaramıyor. Ama siyah eyeliner'ın üzerine bir kaç kat sürdüğümde duruşunu çok seviyorum.Bir de kuruması için biraz beklemeniz gerekiyor.




Benim rengim 01 alice had a vision again. Ürünün kullanım ömrüne gelince 6 ay kullanım ömrü var. Tabii ki bitmeyecek ama denemiş oldum :)
Ürün 4 ml. ve fiyatı 6-7 TL civarı
Günlük olarak çok kullanmıyorum kullanımı zor olduğu için ama geceleri dışarıya çıkarken tercih ediyorum . Aslında rengini ışıltılarını çok sevdim ama jel yapısını sevemedim :( 

2 yorum:

  1. Daha koyu, rengini veren bir ürün olsaymış mükemmel olurmuş. Belki mor bir kalem üstüne de sürülebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, Sen böyle diyince bende mor kalem olmadığını fark ettim alıp deneyeim bir gün :)

      Sil