28 Şubat 2013 Perşembe

Şubat Ayı Sık Kullanılanlar/Favorilerim

Herkese Merhaba , Nasılsınız? Umarım iyisinizdir :) 

Şubat ayı benim için çabuk geçti diyebilirim. İlk 15 gün tatildeydim sonra okul açılınca biraz moral bozukluğu oldu tabi ama alıştık artık diyelim :P Bir ay tatil neyime yetmiyor canım :)

Bu ay her gün makyaj yaptım neredeyse ve hep aynı ürünlere gitti elim .Sizlere de göstermek istedim :)




Hepsini olmasa da çoğunu yazısını yazdığım için tanıyorsunuz zaten , yazısı olmayanlar da yakında yazılacak :)

Şöyle bir ürün isimlerini sıralayım bakalım :

The Body Shop Ruj: Bendeki 14 numara fotoğrafta daha pembe çıkmış ama biz ona bordoya dönük pembe diyelim .
The Balm Shelter : Rengim light , biliyorsunuz kışın da güneş korumalı ürünler kullanmamız gerekiyor ondan tercih ediyorum bunu .
Sephora Makyaj Bazı : Bunu da her gün olmasa da sık kullandım . Bazı günler çok memnun kalıyorum bazı günler kalmıyorum daha tam karar veremedim :)
Essence Matt Bronzing Powder : Kontür işlemimi bununla yapıyorum yazısını yazmıştım okumak için tık tık .Memnunum :)
Essence I Love Extreme Rimel : Seveni de çok sevmeyenide ama ben aşığım bu rimele yazısı gelecek.
Essence I love Stage Göz Makyaj Bazı : Günlük kullanım için uygun fiyatlı memnun olduğum bir ürün .
Flormar Ultra Black Göz Kalemi : Seviyorum hem yumuşak hem çok siyah :)
Yves Rocher Natural Blush : Yazısı için tık tık .
Eos Lip Balm : Vazgeçilmezim oldu artık :)
Debroah Pudra : Almayı düşünüyorsanız yazacağım yazıyı biraz bekleyin derim .
Elf Mineral Lip Tint Spf 8 : Çok mutluyuz biz elfimle yazısı yakında gelecek :)


 Hepinizi Öpüyorum kızlaar yorumlarınızı benden esirgemeyin  :)

Bu arada twitter'da beni Pembedudaklar olarak takip edebilirsiniz böylece postlardan daha kolay haberdar olmuş olursunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder