18 Şubat 2013 Pazartesi

Bittileer

Hepinize merhaba :)

İşte bu ay ki bitenlerim karşınızda ! Bende istiyorum bir makyaj malzemesi bitireyim, poşet dolusu ürün atayım ama olmuyor, olmuyor anacım :(



Duyuyorum aa o kadarcık mı ürün bitirdin diyorsunuz olsun benim için bu kadarı bile kar :)


Bakalım neler bitirmişim : 


Dove Yoğun Onarıcı Saç Bakım Maskesi : Çok uzun süre gitti bana, aslında kötü değil ama çok muhteşem de değil bildiğiniz saç bakım maskesi işte :) Kokusu da klasik dove kokusu.

Flormar Oje Kurutucu Sprey : Bunu bulananın kulu olayım ben :) Bayılıyorum bayılıyorum bayılıyorum ! :)
Rexona Natural Roll-on Deodorant : Ben rexona'dan memnunum  ama içeriklerini değiştirseler hepimiz çok mutlu olucaz :( Yetkililer duyun sesimiziii !
Nivea Besleyici Vücut Sütü : İçerisinde E vitamini ve badem özü barındırıyor . Ekstra rahatsız edici bir kokusu yok , nemlendirmesi güzel benim için yeterlidir :) Bir nemlendiricide aradığım en önemli özellik ağır kokmaması çünkü :)
La Roche Posay Hydreane Legere : O kadar seviyorum ki ikişer ikişer bitiriyorum artık gördüğünüz üzere :) Hafif yapısı ile karma ve yağlı ciltler için mükemmel bir nemlendirici bence . Ayrıca hassas ciltlere de uygun daha ne olsun :)

Siz neler bitirdiniz bu ay ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder