19 Şubat 2013 Salı

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

Herkese merhaba 

Bugün sizlere essence markasına ait bu devasa bronzer'ı tanıtmaya calışacağım :)

Ürün 15g ve fiyatı 11.95 TL


Bu pudrayı bana bir arkadaşım önermişti ,onun önerisi üzerine denemeye karar verdim . Bendeki rengi 02 sunny bir de 01 rengi vardı yanlış hatırlamıyorsam .
                          

 
 Fotoğrafta rengi tam olarak belli olsa da swatch belli olmamış affola :) Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum yorumlarıma gelecek olursak :


  • Öncelikle yapısı itibariyle beğendiğimi söyleyebilirim . Çok fazla toz toz olmuyor ,pigmentasyonu orta derecede bu da benim için bronzerda iyi bir özellik , kalıcılığı gene orta derecede .
  • Ayrıca ben allık olarak da kullanıyorum ve çok memnunum , özellikle yaz aylarında tadından yenmez bir allık olacak benim için :)
  • Eğer uygun fiyatlı bir alternatif arıyorsanız benim gibi deneyebilirsiniz diye düşünüyorum :)
  • Son olarak eğer esmer tenli değilseniz açık rengini tercih etmeniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum zira bana bir miktar koyu geliyor kendisi :(


2 yorum:

  1. bloğunu daha yeni görüyorum ve çok sevdim :)
    Sende benim bloğuma bakarsan çok mutlu olurum:
    http://www.makyajvehersey.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde bende sayende görmüş oldum blogunu keşfedilmeye hazır yeni bir blog :)

      Sil