25 Şubat 2013 Pazartesi

Loreal Vs Watsons

Herkese Merhaba

Bu da mı oldu? Evet efendim oldu :) Yüz temizleme pedlerini karşılaştırmaya karar verdim . Bence iyi de oldu :)


Loreal yüz temizleme pedi temizleme jelinin yanında geliyor.
Watsons'ınkinin fiyatı ise 3.99 TL


Biliyorsunuz ki bu silikon pedleri ilk olarak loreal çıkardı . Daha sonra diğer markalarda da görmeye başladık .
Bunlardan biri de watsons. Ben uzun zamandır merak ediyordum watsons'ın olanını, yakın zamanda aldım ve kullanmaya başladım . İkisine de yorum yapabileceğim zaman bu zamandır ! 



 Biri uzaktan diğeri de yandan olmak üzere iki fotoğraf çektim bunun sebebini yorumlarımı okurken anlayacaksınız :)

Gelelim yorumlarıma :


  • Öncelikle gözümüze çarpan Loreal'in yüz temizleme pedinin küçük Watsons'ın ise büyük olduğu . Bence büyük olması çok daha iyi çünkü yüzümde daha çok alanı temizliyor ve bu bana yeterlilik hissi sağlıyor.
  • Loreal'in el ya da parmağa takmayı kolaylaştırmak için herhangi bir aparatı yok, Watsons'ın ise var. Bu benim için çok da önemli değil çünkü ben işaret ve baş parmağımla tutarak kullanmayı tercih ediyorum ama kullanım kolaylığı açısından Watsons'ınki daha iyi tabii ki :)
  • Loreal'in silikon kılları daha kısa ve kalın , Watsons'ın ise kalından inceye doğru ve uzun .Watsons'ınkini kullandıktan sonra anladım ki kılları ne kadar uzun olursa o kadar iyi temizliyor :) Bir de uçlarının sivri gibi olması bence çok daha iyi olmuş.
  • Watsons'ınkinde ne olduğunu anlayamadığım iki tane noktacık var bilen varsa bana da açıklayabilirse çok sevinirim :)

Sonuca gelecek olursak okuduklarınızdan da anladığınız gibi Loreal'in pabucu çoktaaan dama atıldı iyi ki Watson'ınkini almışım :)


Bu arada twitter'da beni Pembedudaklar olarak takip edebilirsiniz böylece postlardan daha kolay haberdar olmuş olursunuz :)



7 yorum:

  1. Loreal'inki eskidiğinde telaş yapmam gerek kalmadı yaşasın :) Watsons'unkini görmemiştim hiç, teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o telaş bende de vardı ama bunu keşfettiğim için çok mutluyum :)

      Sil
  2. Canım bundan bende almak istiyorum süngerimle peeling yapuyordum veya yüzümdeki jeli temizliyordum ama bu daha güzel olur gibime geldi peeling içün çünkü parmaklarla biraz zor peeling yapılıyor,
    güle güle kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , Peeling için ben hiç denemedim ama yüz temizleme için çok memnunum bende bir deniyim peelingi güzel olacağını düşünüyorum :)

      Sil
    2. Dene dene eminim beğeniceksindir ;)

      Sil
    3. Deneyeyim sana da sonucu bildiririm :)

      Sil
    4. Dün denedim canım ve çok memnun kaldım elimle yaptığımdan çok daha yumuşak oldu bu da cildimin tahriş olma olasılığını azalttı tekrar teşekkür ederim söylediğin için :)

      Sil