22 Şubat 2013 Cuma

Günün Ojesi Golden Rose No:27

Herkese Merhaba Nasılsınız? Umarım iyisinizdir :) Ben İstanbul'un bu değişken havasına yenik düştüm hastayım :( Şu ara en büyük dostum kağıt mendiller ve bitki çayları .



 Ama hasta da olsam dedim şöyle içimi açacak bir renk oje süreyim .Golden Rose'un bu 27 numara ojesi o kadar sevdiğim bir renk ki sürdükten sonra bakmaya doyamıyorum :)


Renk tanımlamayı hiç beceremem ama açık renk bir pembe ,nude tonu , şekerimsi böyle ..


Tırnağımda duruşu tam anlamıyla temiz . Bu yüzden çok seviyorum kendisini, hem güzel hem de bakımlı gösteriyor tırnağınızı :) Ben iki kat sürdüm rengini belli etti ama ışıkta az da olsa tırnak uçlarım belli oluyor bu yüzden 3 katta sürülebilir. Hızlı kurudu gerçi ben oje kurutucu sprey de sıkıyorum :) 

Seviyorum ben bu rengi :) Zaten fotoğrafta da gördüğünüz üzere bayağı bir sürmüşüm ojeyi , hatta annem rengini görünce dedi ki bitmeden yedekleyelim biz bu ojeyi ! :) 

Facebook ve Twitter'da Pembedudaklar olarak sizlerleyiim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder