20 Şubat 2013 Çarşamba

Günün Ojesi Pastel No:91

Herkese Merhaba :)

Bugün sürdüğüm oje bu yağmurlu, kapalı havaya uygun bir oje olsun istedim . Geçen sezon pastelden almış olduğum ve çok sevdiğim lame görünümlü bu oje kışa çok uygun bir oje bence:)






İçerisinde çok minik gümüş,yeşil ve mavi ışıltıları var. Yani benim gibi kokoş değilseniz bu ojeyi sevmeyebilirsiniz çünkü sürdüğünüzde parıl parıl oluyorsunuz. :)

Numarası gördüğünüz üzere 91 . Yapısı bildiğimiz pastel ojeler gibi , 2 katta rengini tam olarak verdi . Ben ojeyi 1 günden fazla tırnağımda tutmadığım için kalıcılığı hakkında yorum yapamıyorum .

Flaşlı hali
 Gündüz sürülür mü bu oje? dediğinizi duyar gibiyim ama bence çok da abartılı görünmüyor ne dersiniz ?
Gün ışığındaki hali

 Farklı bir oje sürmek istediğim günlerde elim hep bu ojeye gidiyor . Bilmiyorum halen var mı ama varsa bittiğinde mutlaka alacağım :)

Bu arada twitter'da beni Pembedudaklar olarak takip edebilirsiniz böylece postlardan daha kolay haberdar olmuş olursunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder