22 Şubat 2013 Cuma

Yves Rocher Kayısı Çekirdekli Peeling

Herkese Merhaba , Umarım günleriniz güzel geçiyordur :)

Bugun sizlere bahsedeceğim ürün Yves Rocher'nin Meşhuuuuuuur kayısı çekirdekli peelingi . Bu ürünü kullanmayan kalmış mıdır acaba benim gibi ? :) Yeni keşfettim ama iyi ki de keşfetmişim söylenenler doğruymuş ahaliii :)







Ürünün içeriğine fotoğrafı büyütüp bakabilirsiniz
İlk ürünü açıp kullanmaya başlayacağım zaman bir şok oldum aynen şu şekilde : ''aaa bunda gerçek kayısı çekirdeği var ama ! :) '' Ne beklediysem artık :) 
Ben genellikle duş sırasında uyguluyorum ürünü gayet de memnunum hiç tahriş etmeden görevini mükemmel bir şekilde yerine getiriyor . Koyu bir kıvamı ve muhteşemmm bir kayısı kokusu var :) Hemen hemen hemen denenmesi gereken bir ürün bence .50 ml ve fiyatı 16.90 TL ama indirimde yarı fiyatına yakalanabilir . Hatta şuan da %50 indirim var yanlış bilmiyorsam :) Başka bir peeling macerasına girmeyeceğim bundan sonra daimi ürünüm budur :)

1 yorum:

  1. bende bu peelingi kullanıyorum ve çok memnunum canım. bloğunu takibime aldım bana da beklerim:)

    YanıtlaSil