22 Mart 2013 Cuma

Essence I Love Extreme Rimel

  Herkese Merhaba , Bugün gene sevgili Azide'nin sayesinde keşfettiğim Essence I love Extreme Rimel'den bahsedeceğim . Zaten şubat favorilerimde de bahsetmiştim bakmak isterseniz tık tık :)

Aslında Essence Ülkemize geleli epey zaman oluyor ama ben bu rimele bir kaç ay önce sahip olabildim. Geç kalmışım keşke daha önce alsaymışım :)



 Ürünün fırçası tam benim sevdiğim gibi tombul ve kılları plastik değil . Bu sayede tek katta bile ben istediğim verimi elde edebiliyorum . Hem dolgunluk hem de uzunluk sağlıyor kirpiklere .İkinci katı geçtiğimde çok az topaklanmalar meydana geliyor fakat fırçayla düzeltiyorum onları problem olmuyor. Zaten benim gündüz ikinci katı sürmeye ihtiyacım olmuyor. 



                                 
 Kokusu yok en azından ben alamadım bu da bence iyi bir özellik :) Kullanım ömrü çoğu rimel gibi 6 ay . Bir de bu rimel zaman geçtikçe güzelleşen rimellerden  :)

Ürün 12 ml ve Fiyatı 9 TL civarı



Fotoğrafta gördüğünüz tek kat uygulanmış hali ,bence günlük kullanım için ideal . Gün içerisinde bulaşma veya dökülme yapmadı bende. En kısa zamanda yedeğini alacağım , denemediyseniz bence mutlaka deneyin :)

15 yorum:

  1. banada çekilişten bu rimelş çıkmıştı,beğendiğine sevindim denemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre performansı çok iyi hemen denemelisin bence :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş ve senin kirpiklerin de zaten uzundu belirginleştirmiş uzunluğunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim o senin güzel görüşün ama gerçekten çok belirginleştiriyor kirpikleri :)

      Sil
  3. Alımlı ve güzel durmuş sende,güle güle kullan.
    Buarada canım yorum yazdım sana burdanda bilgilendireyim bu ayki katalogda 5 tl ye var alıcaksan kaçırma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , aa ben görmedim hemen bakayım çünkü yedeklemem gerekiyor :))

      Sil
  4. Ben de beğendim bu rimeli ama ne yazık ki topaklanma sorunu var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef iki ve üçüncü katlarda topaklanma yapıyor :( Ben kirpik fırçasıyla hallediyorum o durumu ama topaklanma sevmeyenler kullanmazlar muhtemelen :(

      Sil
  5. Essence in bir çok ürünü çok güzel ama henüz mascaraları ile tanışamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende biraz geç keşfettim ama fiyatına göre mutlaka denenmesi gereken ürünlerden bence denemelisin :)

      Sil
  6. Ben gri big bsyler yazanı kullanıyorum 2 senedir Almanya'dan ark teyzesine getirirmişdim sonra gratisde tanisinca vazgeçilmezim oldu griyi de beğenirsin tek katta bile guzel hacim veriyor denemeni tavsiye ederim bende bunu ve kırmızı olanı cok övüyorlar onu deneyeceğim merak ediyorum ikisinide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ikisini de çok övüyorlar zaten maskara denemeye bayılıyorum sen memnun kaldıysan grisini de mutlaka denerim :)

      Sil
    2. Bunu ve kırmızı bu ay alacağım inşallah :)
      Griyi dene canım beğenirsin kesinlikle

      Sil
    3. bir bundan bir de griden yedekleyeceğim bu ay bakalım :) Kırmızıyı deneyince beğenip beğenmediğini bana da söyle olur muuu :)

      Sil