23 Mart 2013 Cumartesi

Sivilcelerle Mücadelede Doğal Çözüm Aynısefa Çiçeği

Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere sivilce mücadelesinde sıkça kullanılan ve benimde kullandığım Aynısefa(Nergis) çiçeğinden bahsedeceğim . Nereden çıktı şimdi bu derseniz, geçenlerde Tv'de bir programda güzellik uzmanından duymuştum ve böylece aynısefa çiçeğiyle tanışmış oldum .



Öncelikle Çiçeğin genel faydaları nelermiş ona bir bakalım :
  •  Sindirim sistemini rahatlatıcı etkisi vardır.
  • Gastritte etkilidir.
  • Adet düzensizliğini gidermek ve ağrıları hafifletmek için kullanılır.
  • Damar büzücü özelliği vardır.
  • Antiseptiktir.
  • Yara iyileştirici olarak kullanılır.
  • Deri hastalıklarında kullanılır (akne, mantar, sedef gibi ).


Eğer Çiçeğin kurutulmuşunu 1 bardak kaynamış suya 1 çay kaşığı olacak şekilde atıp,10 dakika beklettikten sonra içerseniz sindirim sistemine, gastrite , adet düzensizliğine ve daha bir çok şeye iyi geldiği söyleniyor . Günde 3 bardaktan fazla içilmesi tavsiye edilmiyor. Fakat ben bu şekilde kullanmıyorum . 1 çay kaşığı kurutulmuş aynısefa çiçeğini yarım bardak kaynamış suya atıyorum daha sonra soğumasını bekliyorum . Soğuduktan sonra bu suyu tonik gibi ,temizledikten sonra yüzüme pamuk yardımıyla sürüyorum . Yaptığınız bu tonik buzdolabında yaklaşık 3 gün dayanıyor. 

Şimdi gelelim bendeki etkilerine : 

Öncelikle, akşam bu toniği sürdüm sabah sivilcem yok olacak gibi bir şey beklememek gerekiyor . Fakat içerisinde bulunan antiseptik ve yara iyileştirici özellikten dolayı düzenli kullanımda sivilcelerin çabuk kurumasına yardımcı oluyor ve büyümelerini önlüyor. Zaten sivilceli bölge mikrop kapmaya ve mikrop barındırmaya çok müsait bir bölge olduğu için böyle özellikte bir tonik kullanmanız sivilcelerinizin çabuk iyileşmesine yardımcı olacaktır. 

Aynısefa çiçeği sedefli ve egzamalı ciltler içinde çok faydalıymış ve kullanılabiliyormuş . Bunu özellikle belirtmek istedim çünkü yüzünüzde bu türden bir hastalık varsa yüzünüze her şeyi süremiyorsunuz kendimden biliyorum .

Ben 1 aydır kullanıyorum ve memnunum , hem doğal hem de uygun fiyatlı bir alternatif olan aynısefa çiçeğini yabana atmayın derim :)

3 yorum:

  1. selam aynısefa çiceğini kullanıp memnun kalmana sevindim bende mecitefendinin aynısefa kremini almak istiyordum ama cesaret edemedim bir türlü şimdi sayende almaya karar verdim ayrıca tonik olarak kullanmakda iyi fikir korkmadan kullanabilirim benim cildim çok hassas korkuyodum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem olarak hiç kullanmadım ama tonikten çok memnunum kremi kullandıktan sonra yorumlarını bana da bildirirsen sevinirim ama kremi kullanan çoğu kişi memnun öyle okudum ben, sadece çok fazla sürmemek gerekiyormuş :)

      Sil
  2. En yakın zamanda denemeliyim o zaman, gerçi elimde denemelik bir sürü şey birikti ama buna da bir ara açarız bir sıra buluruz artık :)

    YanıtlaSil