16 Mart 2013 Cumartesi

Günün Ojesi Flormar Supershine No : 04

Herkese merhaba kızlar :)

Bugün en sevdiğim ojelerden birini kullandım tırnaklarımda . Zaten pembe rengine bayılıyorum anlayacağınız üzere , ama bu ojeyi ayrı bir seviyorum  :)

                            


Oje Flormarın Supershine serisine ait , muhtemelen halen satışta vardır ben geçen sene almıştım . İçerisinde kırmızı ve altın renkte ışıltılar var ama çok çok minikler .Fotoğrafta tırnaklarımda çok belli olmasa da ojede ışıktan dolayı belli oldu :)


Normalde ben Flormar ojelerin fırçalarını pek sevmiyorum küçük geliyor ama yapıları çok güzel  . Bu ojenin yapısı kalın hatta fotoğrafta gördüğünüz tek kat sürülmüş hali :) Benim gibi ojenin kurumasını bekleyemeyenler için birebir diyebilirim . 


Kalıcılığı iki kat sürülünce iyi sayılır, daha öncede sürdüğüm için biliyorum :) Fakat tek katta beni 1 gün idare etti çokta önemli değil benim için bu . Kuruma süresi bütün ojeler gibi aynı bir fark yok, beklemek bizim kaderimiz :)

Son olarak ben bu ojeye , içerisindeki ışıltılara aşığım sizde bir deneyin diyorum . Bir de ojenin üzerinde son kullanma tarihi yazıyor pek bir hoşuma gitti belki diğerlerinde de yazıyordur ama benim ilk defa bunda dikkatimi çekti :)

Follow my blog with Bloglovin

6 yorum:

  1. bütün ojelerde yazıyor uzun zamandır 2005 te aldığım flormarlar da bile vardı=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar eskiden beri var mı :) Hiç dikkatimi çememişti daha önce belki bunda beyazın üzerinde yazılı diye gözüme çarptı :)

      Sil
  2. renk tam anlamıyla muhteşem harika görünüyor
    son kullanım tarihi benimde hiç bir ojede dikkatımı çekmedi ilginç ve güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele birde o içindeki ışıltıları yakından görsen daha da çok bayılırsın rengine insanın baktıkça bakası geliyor :)

      Sil
  3. Ben de 2 gün önce yazdım bu ojeyi... Bayılıyorum rengine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmemiştim ben gözümden kaçmış demekki hemen senin yazınada bakıyorum yorumlarını merak ettim :) Zevklerimiz benziyor bu arada :))

      Sil