1 Nisan 2013 Pazartesi

Mart Ayı Bitenler

Herkese Merhaba 

Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım :)

Bakalım neler bitirmişim ;




  • Olay Temizleyici ve Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli : Düzenli olarak kullandığım yüz yıkama jelim , çok çok memnunum değiştirmeyi şuan için düşünmüyorum yazısı yakında gelecek :) Fakat bu eski ambalayıjdı yenisini şu yazımda görebilirsiniz .
  • Flormar Oje Kurutucu Sprey : Şu yazımda bahsetmiştim , çok severek kullanıyorum kaç tane bitirdim bilmiyorum artık :)
  • Gliss Sıvı Saç Kremi : Buna da benim demirbaşlarımdan diyebiliriz :) Saçıma gerçekten çok iyi geliyor. Kokusuna , yapısına her şeyine bayılıyorum. Kesinlikle almaktan vazgeçmeyeceğim ürünlerden .
  • Flormar Aseton : Önceden asetonsuz olanını kullanıyordum fakat şimdi bulamıyorum, aslında ojeleri çıkarmasından çok memnunum ama asetonsuz oje çıkarıcı kullanma taraftarıyım bu sebepten bir daha alır mıyım bilmiyorum :/
  • Oriflame Scrub Yüz Temizleme Kremi : Bu ürün ne kadar süredir bende hatırlamıyorum bile ama performansını seviyordum eğer hala satılıyorsa alabileceğim bir ürün oldu kendisi.
  • Watsons Kare Pamuk : Watsons'ın kare pamuklarını çoğu kişi çok seviyor ama ben bir türlü sevemedim :/ Çok yumuşaklar bu benim için artı bir özellik buna rağmen o kadar çabuk parçalanıyorlar ki kullanamıyorum bile..
  • Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu : Artık bu pamuğu duymayan kalmamıştır heralde :) Yuvarlak kenarları dikişli olan pamuklardan . Oje çıkartmak için çok sevdim fakat yüzümü tahriş ettiler çok sertler bu sebepten yüz için tekrar almam :/
      Siz bu ay neler bitirdiniz  ? :)

4 yorum:

  1. Ben de Benri'nin pamuklarını sevemedim o dikişli kısımları kaç kez çizdi yüzümü :( ama Bim'lerde satılan Apaks pamukları tavsiye ederim yapıları çok güzel ;) fiyatı da 1,45 tl idi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ciltli olunca pamuk bile olsa tahriş ediyor gerçekten , sende öylesin sanırım :/ Evet bu pamuklara göre bimin ki çok çok daha iyi çook uzun zaman önce denemiştim tekrar alabilirim zamanı gelmiş :) bir de gene gratiste satılan bir pamuk keşfettim yeni onu da çok beğendim yakında yazacağım belki denemek istersin sende :)

      Sil
  2. Banada sert geliyor yapısı watsons pamuklardan alacağım bu bitsin
    Deniz'in dediği pamuklarda cok guzel evet ben kullanmıştım lüx pamukta fena sayılmaz fakat bastırarak kullanınca dağılabiliyor bazen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsonstanda pek memnun kalmadım ben :( Lüx pamuğu denemedim hiç göremiyorum nereden alıyorsun sen canım ?

      Sil