23 Nisan 2013 Salı

Lush No Drought Kuru Şampuan

Herkese Merhaba

Bugün sizlere bir aydan fazla bir süredir kullandığım Lush kuru şampuanımdan bahsedeceğim . Ben bu kuru şampuanı ilk olarak sevgili Buket'in bir videosunda görmüştüm . Zaten bir kuru şampuan arayışındaydım oda bunu tavsiye edince almaya karar verdim :)



Şampuanın içerisinde limon ve greyfurt özleri var, bunun eminim ki saçın fazla yağını almasına etkisi vardır ama ondan önce şampuana mis gibi bir koku katmış bu meyveler :) Yapısı bildiğimiz pudra gibi , alırken benim de kafamda acaba koyu saçta beyazlık bırakır mı ? diye bir soru işareti vardı orada denedim gördüm ki böyle bir şey söz konusu bile değil . 



Nasıl uygulandığına gelirsek : Fotoğrafta gördüğünüz gibi parmak ucunuza bir miktar döküyorsunuz daha sonra iki elinizle pudrayı biraz ovuşturup , başınızı öne eğdikten sonra saçlarınıza yediriyorsunuz . Bunu sürdükten sonra saçımda oluşan hissi seviyorum ben . Saçlarım biraz daha hacim kazanmış, fazla yağı gitmiş oluyor . Tabii ki bu kuru şampuanlar duş almış etkisi yaratmıyor saçınızda ama eğer acele bir işiniz varsa gayet güzel 1 gününüzü idare ediyor. 
  
Eğer benim gibi çabuk yağlanan saçlara sahipseniz mutlaka kuru şampuanları denemelisiniz . Bir çok marka var ama Lush'ın bu ürünü size hem çok uzun süre gidecektir hem de gerçekten çok çok güzel bir ürün . Fiyatına gelecek olursak 29 TL ve 115 gr. Ama kesinlikle bu parayı vermeye değer bir ürün. 

Ayrıca yaşlılar ve yatalak hastalarda da güvenle kullanılabilirmiş bu ürün . Hatta bu sebeple alan bir çok kişi varmış . Bence de bu amaçla kullanmak için gayet mantıklı bir ürün kendisi :)

1 yorum:

  1. benimde saçım sürekli yağlanıyor yazı beni aydınlattı bende denemek isterim en kısa zamanda lush yolu göründü. izleyicin oldum sena dursun olarak bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil