19 Nisan 2013 Cuma

Sutpompasi.com Alışverişim

Herkese Merhaba 

Bildiğiniz üzere en son alışverişimi eczanemizde.com'dan yapmıştım ve pek memnun kalmamıştım . Hem ürünü göndermeleri çok uzun sürmüştü hem de gerekli özeni göstermemişlerdi . Benim gözümden düştüler yani . Bu sebeple kendime cilt bakım ürünlerimi alabileceğim yeni bir site ararken sutpompasi.com ' u buldum . Evet adı biraz garip hatta bende böyle bir site olup olamayacağını düşündüm biraz . Ama fiyatlar gayet uygundu dedim denemekten ne çıkar ! 



Görmüş olduğunuz gibi alışverişim iki üründen oluşuyor . İkisi de sürekli beğenip kullandığım ürünler :) Avene termal suyun ufak boyunu alıp denemiştim çok memnun kaldım bu sefer büyük boyunu aldım . Diğer aldığım ürün ise La Roche Posay hydreane legere nemlendirici krem .

Siparişimi akşamüstü 4 gibi verdim 1 saat içinde kargoya teslim etmişlerdi hiç beklemiyordum çok sevindim :) Ertesi gün öğlene doğru elimdeydi ürünler . Jet hızıyla kavuştum ürünlerime çok teşekkür ediyorum sutpompasi.com'a :) 

Bir de ürünlerin yanında denemem için defence sun 50 + güneş koruma kremi testerı yollamışlar , hiç denemediğim bir marka merak ediyorum nasıl olduğunu bakalım .

Eğer sizde böyle internet üzerinden cilt bakım ürünlerinizi alıyorsanız sutpompasi.com ' u bir deneyin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder