22 Mart 2012 Perşembe

Mart Ayında Bitirdiklerimmm

Ben ürün bitiriyorum gözlerime inanamıyorum :) Bayılıyorum bir şeyler bitirmeye ..


Gelelim bitirdiklerime : 

Gliss Sıvı Saç Kremi : Bu üçüncü şişem galiba çok memnunum ben bundan gene alacağım bir ürün kendisi diğer markaları şu an için denemeyi düşünmüyorum. 
Apaks Pamuk : Bu pamuğu beğenmedim çok sert geldi bana oje temizlemek için kullandım genellikle . Bir daha almayı düşünmüyorum şu an watsons'un kini denemekteyim :)
The Body Shop Almond Body Butter : Bu bademli body butter yapı olarak genel tbs body butterlar gibi fakat kokusu son zamanlarda beni çok rahatsız etmeye başlamıştı .. Bu aralar kokulara karşı ayrı bi hassasım galiba .Bir daha bademli olanından almam .
Gratis Cettua Makyaj Temizleme Mendilleri : Her zaman dediğim gibi aşk yaşıyorum bu mendillerle bu kaçıncı bilmiyorum artık favorim bu mendiller :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder