21 Mart 2012 Çarşamba

Gratis Alışverişim :)

Bugün Ümraniye Bu Yaka alışveriş merkezinin açılışı dolayısıyla gratiste bir çok üründe indirim vardı , bende bunu değerlendirip bir şeyler alayım dedim :)


 The Balm ürünlerini uzun süredir denemek istiyordum fakat bir türlü almak kısmet olmamıştı nihayet deneyebileceğim :) Bir de flormarın ikili allıklarından denemek istedim numarası P116 . İki ürünü de kullanmadığım için nasıl oldukları hakkında bir şey diyemeyeceğim ..
 The Balm Shelter 'in light rengini aldım ben . Yazın kullanabilecek miyim bakalım :)
 Bu da ürünün dıştan görünüşü..
Ve son olarak da allığın swatch fotoğrafını görüyorsunuz . Üstte olan renk daha şeftalimsi hatta açık tenlilerde bronzer olarak da kullanılabilir içinde ışıltısı yok :) Alttaki renk ise çok hafif ışıltıları olan bir bebek pembesi..


Herkese kocaman öpücükler yolluyorumm .. Yorumlarınızı eksik etmeyin benden olur mu ? :)))

3 yorum:

  1. BuYaka'da Gratis var mı? Watsonsu gördüm ama Gratis'i göremedim. Bu arada aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en üst katta canım yeri biraz alakasız olmus ama bize olması bile
      yeter dimi ama ? :) çok teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  2. Meydan'da da var ya Bu yaka Da yok diye düşünmüştüm, hoş her yerini gezdim bi son katı gezemedim, sayende öğrendim bi dahakine bakayım :) Tabi ki olması yeter, hem watsons hem gratis var, daha ne olsun :)

    YanıtlaSil