19 Mart 2012 Pazartesi

La Roche Posay Hydreane Legere Nemlendirici Krem

Herkese merhabaa bugün sizlere bu kremi tanıtmaya karar verdim :)
Yaklaşık 1 ay oluyor alalı sanırım yeterince test ettim ve çok çok çok çok memnun kaldım ben :)
Benim cildim hassas ve karma olduğu için her ürünü kullanamıyorum malum .. Ama bu krem zaten hassas ciltler için üretilmiş , Normal ciltler ve karma ciltler için olmak üzere 2 türü var :)

Gelelim fotoğraflaraa

eczanemizde.com indirimiyle almıştım gördüğünüz üzere ama kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün :) Paraben içermemesi de çok büyük bir artı katıyor . Ürünün üzerinde makyaj bazı olarak da kullanılabileceği yazıyor denedim memnunum :)

2 yorum:

  1. merhabalar
    benim cildim karmadan yaglıya dönük La Roche Posay denemek istiyorum bu ürünü normal eczanelerde bulmak mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşadığınız şehre göre değişmekle birlikte büyük eczanelerin çoğunda var onun dışında online olarak da internet sitelerinden satın alabilirsiniz.

      Sil