17 Ocak 2013 Perşembe

Neutrogena Deep Clean Make-Up Remover

Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere yaklaşık bir ay kadar önce aldığım bu makyaj çıkarıcı losyonu tanıtacağım . Ben bunu ilk aldığım zaman yeni çıkmıştı , gerçi hala yeni ama o zamanlar çok satılıyordu şimdi nasıl bilemem :)

Ürünün görüntüsü şu şekilde : 14.50 TL gibi bir fiyatı var yanlış hatırlamıyorsam :)






Yorumlarıma gelecek olursak: 

  • Ürün oil free yani yağsız olduğu için hiçbir şekilde ciltte yağlanma problemine yol açmıyor ve çok hafif bir yapısı var. 
  • Cildi temizledikten sonra yıkama hissi vermiyor bu benim için büyük bir artı.
  • Makyaj çıkarmaya gelirsek cilt makyajını iyi çıkarıyor fakat göz makyajında suya dayanıklı ürünler için ben 2-3 pamuk harcıyorum . 
  • Hassat ciltlerinde kullanabileceğini söyledi bana görevli bayan zira neutrogena zaten cilt doktorlarının da önerdiği bir marka :) Bende herhangi bir tahrişe sebep olmadı . 
Bir daha alır mıyım derseniz Eğer bundan iyisini bulamazsam tabii ki alırım çünkü iyi bir ürün ama ben her zaman yeni ürünler deneme taraftarıyım :) (Ne geliyorsa başıma ondan geliyor zaten :P )

Eğer takip etmek isterseniz twitterda @pembedudaklar olarak artık bende varım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder