29 Eylül 2012 Cumartesi

Sense Tools'a benden 10 Puan !

Şu sıralar bir çok blogda  gördüğünüz üzere artık bizim de sigma fırçalarımız ,eos lip balmlarımız olabilecek . Tabii ki sensetools sayesinde :)
 Biliyorum ki herkes benim gibi yurt dışından alışveriş yapmanın hayallerini kuruyor ama yanı başımızda bulmuşken de almamak olmaz değil mi ? :)

Hemeen bakıyoruz alışverişime  :)

Ürün böyle şirin mi şirin bir kutunun içinde geldi bana . Kargoda bir şey olmasın diye çoook sarmışlar tabii :)
İnsanın bu lipbalm'ı sevmesi için görüntüsü bile yeterli oluyor :) Ben çilekli olanını aldım ama bundan sonra hepsinden almayı düşünüyorum .Zaten bir lipbalm canavarı olan ben için iyi mi yoksa kötü bir şey mi bu çözemedim :) 
 Yapısına gelecek olursak ben çok beğendim . Biraz yoğun olmakla birlikte dudağınıza yumuşacık bir his veriyor. Övdükleri kadar varmış yani :)

Bu da yakından görünüşüü  :) Sözün özü hem hijyen hem koku hem yapı olarak tam not aldı benden :)

Bu arada ürün tesliminde biraz problem yaşadım kargo firması yüzünden ama sensetools yardımını esirgemedi koştu imdadıma hemen :) Teşekkür ediyorum onlara da. 

Sense Tools'a üye olmak için tık tık o zamaaan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder