1 Mayıs 2012 Salı

Nisan ayında Bitenler

Herkese merhabaa ne güzel bir bahar günü bu gün değil mi ? :)
Ayın sonu geldi ve ben birmşeyler bitirmenin mutluluğu içerisindeyim gene ..
Fotoğrafta gördüklerinize ek olarak bir de loreal yüz temizleme jeli bitirdim fakat benim yüzümü fazla kuruttuğu için pek memnun kalmadım bir daha almam .. Hani şu yüz temizleme pedi olanlardan .







İlk olarak rival de loop göz makyaj temizleyicisinin deneme boyuydu bu . Ben memnun kaldım makyajımı temizledi fakat waterproof değildi bu yüzden tam boyunun iki fazlı waterproof olanını aldım ve kullanmaktayım :)
Watsons ped şeklinde pamukları zaten çok seviyorum yenisi yerine kondu bile .
Huiles&Baumes markası denemem için bu testerları yolladı ,diğerlerini halen kullanmaktayım el kremini beğendim fakat kokusu bana çok ağır geldi kokulara karşı bir hassasiyetiniz yoksa önerebilirim :)
Komili ıslak mendil : bildiğiniz ıslak mendil işte :D
Flore aseton : Artık asetonsuz oje çıkarıcı kullanıyorum bu yüzden bir daha almayacağım gibi gözüküyor .
Ve son olarak Lila kutudan çıkan Palmer's'in bu vücut losyonu . Kendisi kakaolu olduğu için ayrı bir hoşuma gitti ama gerçekten beğendim . İçerisinde Paraben olması ise kötü bir yanı maalesef :(


İşte bu ay bitirdiklerim bu kadardıı şimdilik ben kaçıyorum ve herkesi kocaman öpüyoruuummm :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder