17 Mayıs 2012 Perşembe

Eczanemizde.com Alışverişimm

Herkese Merhabaa


Benim eczanemizde.com ile tanışmam geçen sene nisan ayında oldu . İnternetten alışverişi çok sevdiğim için google'da arama yaptığımda bu siteye rastladım ve alışverişimi oradan yaptım halen de çok memnunum kendilerinden :)


Daha önceki postlarımdan da anlaşıldığı üzere :)


İşte karşınızda yeni bir eczanemizde.com alışverişi dahaa
Cildim hassas olduğu için tester kullanmadan tam boy ürün almak istemiyorum bunu kendilerine ilettim, beni kırmamışlar ve bioderma'nın bu tester setini yollamışlar çok teşekkür ediyorum buradan :)


La Roche Posay Hydreane legere kremim zaten vazgeçilmezim daha uzuuun yıllar bunu kullanacağım gibi görünüyor :) işte benim alışverişim bu kadar çok da bir şey almadım yani..


Hepinizi o güzel yanaklarınızdan öpüyoruumm ve ben kaçıyoruum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder