27 Ağustos 2011 Cumartesi

Syoss Şampuan

Bir süredir yeni bir şampuan arayışındaydım çünkü halen istediğim şampuanı tam olarak bulabilmiş değilim. Syoss markasının yeni çıktığını duyunca bir denemek istedim . Şaç derim kepeğe yatkın olduğundan da kepek için olan serisini tercih ettim .



Yorumuma gelecek olursak
İlk kulanımda mucizevi bir sonuç beklememek lazım ama ben bu kocaman şişenin yarısına gelmiş durumdayım ve kepek konusunda bir etki gösterdiğini söyleyebilirim . Kepek serisi olduğundan olsa gerek saçımı yumuşattığını söyleyemem ama ben zaten bakım kremi kullanıyorum o yüzden sorun olmuyor . Onun dışında kötü bir tarafıını görmedim bir süre daha kullanacağım gibi görünüyor . Tabii ki yeni arayışlara devaaaammmmm :) Şu ana kadar kullanıp memnun kaldığım şampuanarda ayrı bir post konusu gibi görünüyor  :))

herkese öpücüklerimi yolluyorumm ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder