4 Temmuz 2013 Perşembe

Vanilya Kutu Temmuz 2013

Geçen yazdan beri düzenli olarak Lila Kutu alıyordum okuyanlar bilirler. Bir süre sonra iptal etmiştim kutu üyeliğimi zaten bildiğim kadarıyla şuan yeni üyelere kutu gönderimi yokmuş. Bende Vanilya Kutuyu denemeye karar verdim bunun üzerine . Dün akşam eve geldiğimde vanilya kutum beni bekliyordu :)



Tam yaza uygun bir kutu hazırlamışlar bence bu ay için .


İçinden neler çıktığına bakalım bir :)
  • Palmer's Vücut Losyonu -- 50 ml
  • Aloha Güneş Losyonu -- 50 ml
  • Mavala Onarıcı Ayak Kremi --- 5 ml
  • L'occitane El Kremi -- 10 ml
  • Betty Boop Lip Pulp -- Tam Boy
  • Aquolina Lip Gloss -- Tam Boy


Normalde lip gloss kullanmayı sevmem ama bunları deneyeceğim . Genel olarak sevdiğim bir kutu oldu bu ay için gelecek ay da almayı düşünebilirim :)

8 yorum:

  1. Selam canım senin lip glosslarda fena değil betty boopa bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kutuda en sevdiğim o oldu gerçekten güzelmiş :)

      Sil
  2. benden betty boop ve palmers çıkmadı onun yerine ann yvet inci tozu maskesi koymuşlar yakında ben de kutu içeriğini paylaşıcam. ben de lipgloss sevmem o yzden paketini açmadım hediye ederim birine die.ama sendeki rengi güzelmişbende çok açk pembe renk geldi hiç bnm rengim deil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam tersi açık renk seviyorum keşke seninkini bana benimkini sana yollasalarmış :P Ann Yvette inci tozu maskesini bende kullanıyorum çok memnunum :)

      Sil
  3. bu kutulari nasil gonderiyolar ? siz mi satin aliyosunuz? gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) http://www.vanilyaclub.com/default.aspx?ref=958d7b31-e48d-4e33-9a6b-8bf050b76825 ' a girip üye olup her ay 35 lira ödeyerek bu şekilde kutu alabilirsiniz ben o şekilde alıyorum onun dışında bir çok ürün de satılıyor sitede :)

      Sil