20 Haziran 2013 Perşembe

İzledim : Felekten Bir Gece

İlk ikisini severek izlediğim The Hangover filminin üçüncüsü 31 Mayıs 2013'de vizyona girdi . Malum yaşadığımız olaylardan dolayı gitmedim, pek içimden de gelmedi doğrusu .. Fakat merak ediyordum , ilk iki filmi izleyince üçüncüsünü izlememek olmazdı benim için :)


İlk olarak bu filmin konusu neymiş ona bir bakalım :

Bu sefer düğün yok. Bekarlığa veda partisi yok. Ters gidebilecek ne olabilir ki? Ancak Kurt Sürüsü yollara düştüğünde tüm bahisler kapanır. "HANGOVER 3: FELEKTEN BİR GECE / The Hangove Part III" Bradley Cooper, Ed Helms, Zach Galifianakis ve Justin Bartha’yı;  Phil, Stu, Alan ve Doug rollerinde tekrar biraraya getiriyor. Ken Jeong, Heather Graham, Jeffrey Tambor, Gillian Vigman, Sasha Barrese ve Jamie Chung da takıma geri dönüyorlar. John Goodman ise ilk kez bu bölümde takıma katılıyor. Dünya çapında rekorlar kırarak fenomene dönüşen serinin üçüncü ve son bölümünde yine Todd Phillips, Craig Mazin ile birlikte yazdığı senaryonun yönetmeni.



Bu sefer film neredeyse tamamen Chow'un olaylarıyla geçiyor diyebilirim ama filmin sonunda sizi bir sürpriz bekliyor :)


Diğer iki filme göre eğlenceli sahneleri daha az olmuş ama gene de güzeldi beğendim . Alan olduktan sonra güzel olmaması mümkün mü zaten? :)


Eğer serinin diğer filmlerini izlediyseniz bu filmi de izleyin derim ben, pişman olmazsınız :)

2 yorum:

  1. Ben de ilk ikisini izlemiştim. Çok eğlenceliydi. Bunu da izleyeyim hemen. Teşekkürler paylaştığın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim izledikten sonra yorumlarını bekliyorum :)

      Sil