12 Şubat 2012 Pazar

Mucize Sabunum Sebamed Cleansıng Bar :)

Herkese iyi pazarlaaar..
 Bugün güneş yüzünü gösterdi sonunda :)
Bugün sizlere mucize sebamed sabunumdan bahsetmek istiyorum . Şu zamana kadar bir çok yüz temizleme jeli kullandım fakat hepsi yüzümde aşırı bir kurumaya ve kaşıntıya sebep oldu . Sanırım cildimin hassas olmasından kaynaklanıyor bu , en ufak bir şeyde sivilce vs. oluşuyor cildimde :( Cilt doktorum bana ph'ı cilt ile uyumlu bir sabun kullanmam gerektiğini söyledi . Sonra ben bu kurtarıcıyla tanıştım işte :)


Ph'ı gördüğünüz üzere 5.5 .Bu cilt için en uygun ph anlamına geliyor ve cildi kurutmadan mükemmel bir şekilde temizliyor . Uzun bir zaman bu sabunu kullandıktan sonra yüz temizleme jeli kullanmayı denedim fakat cildimde aşırı bir sivilcelenme oldu :( Ben sadece akşamları bu sabunla yüzümü yıkıyor ve ardından nemlendiricimi sürüyorum,  hiçbir problem yaşamıyorum :) 
Bu da ürünün içerisindekiler :)
Firma sabunu bu şekilde tanıtmış bilgilendirme amacıyla koymak istedim fotoğrafını :)


Kullanıp da memnun kalan veya memnun kalmayan varsa yorumlarınızı bekliyoruumm.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder