5 Kasım 2011 Cumartesi

Rossmann'dan Aldıklarım :)

Evet efendim Rossmann açılır açılmaz dün gittim ve bayağı bir şey aldım :) Bazı şeyleri fotoğraflamayı unutmuşum affınıza sığınıyorumm . Özellikle rival de loop rujları çok almak istiyordum hemen 3 tane kapıverdim :) Zaten o kalabalıkta bunları alabilmem bile mucize yani iğne atsanız yere düşmeyecek durumdaydı .. Buyrun hemen bakalım neler almışım :)

Sağ tarafta gördüğünüz erkek ürünlerinin hepsi erkek arkadaşıma alındı :) Kendimden çok ona almışım ya :D 
Rıval de loop göz makyaj temizleyicisi 
Isana hand&nagel Balm
Synergen Thermo Maske 
For Your Beauty Göz makyaj fırçası 
Diş ipi
Rival de loop rujlar 
Synergen anti Pickel maske
Pastel oje
Giysi tüy toplayıcısı 
Ürünlerin çoğu seyahat boyu eğer memnun kalırsam büyük boylarına geçiş yapıcam .

Bir de avondan sipariş vermiştim onlarda gelmişti hazır gelmişken fotoğraflıyım dedim . Avondan aldıklarım da long lasting ruj ve karpuzlu el ve vücut nemlendiricisi . Rujun rengi bana hiç uymadı annem çok beğendi o kullanıcak :) Ama o nemlendiriciye BA-YIL-DIMM. o koku nedir öyle yaa :) Muhteşem bir kokusu var açıklamam gerekirse karpuzlu sakızlar gibi kokuyor ama biraz daha hafifi :) 

Aldığım ürünlerin yorumlarını kullandıkça yapacağım . Rujların swatchlarıda çok yakında sizlerle olacak :) 

Şimdiden herkese sevdikleriyle birlikte mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum :) 
Öpüldünüz hepinizz ..

9 yorum:

  1. güle güle kullan cicilerini:) sonunda açıldı ist da ama ben tam adresini bulamadım.. rica etsem adresini söyleyebilir misin... bi de rujlarla ilgili yorumunu yaparsan müsait olduğun bi zmnda süper olur beğenirsen alıcam bende:)) adımla yorum yapamıyorum nedense:S izleyicin selen;)

    YanıtlaSil
  2. çok sağol hayatım =)üsküdara geldiğin zaman merkeze git sahil tarafina orada balıkçılar çarşısı var kime sorsan gösterir zaten onun hemen yan tarafı :)rujları yeni kullanmaya başladım dudağıma peeling yapınca çok memnunum onun dışında nemlendiriciyle kullanıyorum canım :)ama 2.99 luk fiyatıyla alınabilir.. yakında swatchlarıda eklicem zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bende haberi yeni öğrendim ve nerede olduğunu öğrenmek için araştırırken blogunu buldum. Hemen takibe aldım tabiki:) Rossmann in istanbulda açılmaısnı uzun zamandır bekliyordum. Üsküdarda oturan biri olarak burnumun dibine açılmış olması beni son derece mutlu etti :)
    Fakat internette nerede olduğuna dair bir bilgi bualamadım. Yeri tam olarak nerede acaba tarif edebilirmisin?

    YanıtlaSil
  4. aa ne güzel bende o civarlardayım :)balıkçılar çarşısı varya merkezde canım hemen onun yanı fen bilimleri dershanesinin altı umarım yardımcı olabilmişimdir :).. bende coook uzun zamandır bekliyordum .. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok saol canım benim. Not defterime not aldım yarın mutlaka gideceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben teşekkür ederim canım :) Blogunu yeni keşfettim ve hemen izlemeye aldım tabii ki çok hoşuma gitti yazıların :)

    YanıtlaSil
  7. Bende bu sabah Rossmann'e gittim sonunda :)

    http://aswanginkosesi.blogspot.com/2011/11/istanbul-uskudar-rossmann-haberi-ve-ilk.html

    YanıtlaSil
  8. çok sağol cnm adres için...
    selen

    YanıtlaSil
  9. @aswang hemen okudum vee yorumumu yaptım tabii ki canım :)

    @selen ne demek hayatım ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil