15 Ekim 2011 Cumartesi

Blog Satışı

Alıpta kullanamadığım ya da bir türlü kullanmaya sıra gelmeyen ürünlerimi buradan satışa koymaya karar verdim :)

İlk ürünüm No7 cosmetics stay perfect Fondöten .Bu ürünü severek aldım fakat rengi bana çok koyu geldi :( Yapısı hafif ve kapatıcılığı orta/iyi derecede . Sadece elimin üzerinde denedim onun dışında kutusunda öylece duruyor bozulacağına birisinin işine yarasın :)


Ürün 30 ml yani bayağı bir gider . İçerisinde spf 15 var bu da güzel bir özellik tabii çünkü kışında yazında güneşten korunmamız gerekiyor :) Koyu buğday ve esmer tenlilere rahatlıkla olacak bir fondotendir . Ayrıca extra kalıcılığa sahip . Fiyatı 20 TL. 

İkinci ürünüm ise çok severek aldığım fakat parfüm çokluğundan dolayı kullanmaya bir türlü fırsat bulamadığım Tommy Hilfiger ' ın meşhur kokusu dreaming . 

Set halinde satışa koyuyorum yanında vücut losyonunuda göndereceğim.Natural deodorant spray dir . Fresh bir kokudur . Parfümün % 75 i dolu fotoğraftada gördüğünüz gibi . Vücut losyonu kullanmayı sevmediğim için bir de allerjim var kullanamıyorum onu hiç kullanmadım . Fiyatı 70 TL dır. 

Almak isteyen arkadaşlar benimle pembedudaklar@gmail.com adresinden iletişime geçebilirler . 
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder